petek, 6. december 2013

Kamnite plošče

Z možem sva pred nekaj leti kupila hišo na podeželju, ki sem se je neizmerno veselila predvsem zato, ker sem si od nekdaj želela lepo urejen vrt. Hiša je bila na večji parceli, tako sem že ob nakupu začela razmišljati o tem, kako bom dejansko uredila okolico – kje bo prostor za zelenjavni vrt in kje prostor za teraso sredi vrta, ki jo bodo obdajala drevesa, in bo dejansko namenjena poletnemu druženju in sproščanju.

Pri načrtovanju sem se odločila, da bom uporabila zgolj naravne materiale, zato je hitro padla odločitev, da bomo tla terase pokrili s ploščami iz naravnega kamna. Pri tem pa se je hitro zataknilo, kajti izkazalo se je, da so kamnite plošče žal precej drage, sama pa zanje nisem bila pripravljena odšteti veliko, saj je bilo treba denar nameniti za druge obnove potrebne stvari v hiši.

Kar nekaj časa sem tuhtala o tem, kje bi se dalo ugodno dobiti kamen, o čemer sem povprašala tudi kolegico, katere oče izdeluje nagrobnike. In pri tem sem prišla do zanimive ideje: številni kamnoseki imajo na svojem dvorišču kamnite plošče, ki so neuporabne, saj so poškodovane. Meni pa dejansko ni bilo v interesu uporabljati velikih kamnitih plošč, rezanih v pravilne oblike, saj dajejo te precej nenaraven videz. Možu sem tako predlagala, da najdeva nekaj kamnosekov in povprašava, ali bi nama bili pripravljeni odprodati manjše, poškodovane kamnite plošče, ki jih ne morejo uporabiti za nagrobnike, okenske police, pulte oziroma vse ostalo, kar zahteva plošče večjih površin.

Zbiranje plošč je sicer trajalo kar nekaj časa, a nazadnje nama je vendarle uspelo: kupila sva toliko plošč, da sva jih lahko medsebojno kombinirala in sestavljala v velikanski mozaik, s čimer sva nazadnje prekrila 16 kvadratnih metrov, namenjenih terasi sredi vrta, nekaj pa sva jih položila še preko zelenice, da je tako nastala čudovita vrtna pot.

Najin vrt oziroma terasa in vrtna pot sta sedaj precej posebnega videza – in marsikdo, ki naju obišče, je navdušen nad njunim videzom.

Ni komentarjev:

Objavite komentar